Our Company Background

Let's grow together! Learn more about us and why we are the right choice for you.

LETS BEAUTY WITH ENVEE

SAVE YOUR SKIN

“Eh,dulu bukan kusam ke sekarang kenapa
semakin bersinar-sinar? Jangan ditanya kenapa awak. Kisah lama perlu ditutup
rapar-rapat,simpan rapi dengan kemas. Now,masa untuk berubah. Zaman sudah
berubah,kita pun kena berubah juga !

Kulit kusam , kesan sunkissed , parut
jerawat semua boleh hilang . Jangan risau dah , konpem kulit lebih sihat dengan
selamat. Tampil yakin dengan cantik secara sihat , say NO to krim timbang kilo
dan kosmetik yang merbahaya ! Best kan ? Kecantikan dengan wanita tidak boleh
dipisahkan. Wanita itu lambang kecantikan tau! Jadi haruslah tampil cantik
dengan keyakinan yang tinggi. Pernah alami masalah ni?

.......kulit
kusam akibat mekap seharian , bangun pagi kulit berminyak , kulit cepat sunburn
bila berjemur,parut jerawat sukar hilang! OH NO!!! Mimpi ngeri bagi wanita bila
simptom macam ni berlaku. Pening mak jemah rasa! STRESS, nak terjun dalam laut
je!!!!!!.........

Normal bagi wanita bermekap seharian
terutama wanita bekerjaya. Wajah adalah aset paling penting dalam meyakinkan
pelanggan kita dan diri kita sendiri. Nak tak nak kena ada juga loose powder dalam
poket supaya muka dapat bernafas dengan sempurna! Bohong lah bila wanita kata
tak nak cantik , tak perlukan pencuci muka atau mekap!

Pengalaman sendiri bila pakai je mekap pada waktu pagi, petang mesti hilang dibawa angin lalu. Muka kembali pucat dan kusam. SEDIH! Pelanggan tengok pun boleh lari . Jenuh fikir produk apa yang boleh kembalikan kulit segar , bersih dan sihat. Pernah melabur RM500-RM700 untuk produk muka, tapi kesan yang sangat menghampakan. Kulit jadi lebih terukkkkkkkk lagi adalah! KECEWA!